Kongres Praktyków Biznesu w Sosnowcu, czyli spora dawka solidnej wiedzy.
Jak promować swoją firmę? Jak skutecznie wykorzystać internet w promocji swojej marki? Jak zdobyć dotację na rozwój start up-u.
2015-09-02, 17:51

Sosnowiec nową stolicą biznesu - i basta! 11 prelegentów, możliwość indywidualnych rozmów z ekspertami oraz panel dyskusyjny, czyli potrzebna i solidna wiedza, dla każdego przyszłego lub obecnego przedsiębiorcy.

Mocny początek - 50 twarzy biznesu i dr Krystian Dudek. Prelekcja mega interesująca, która z pewnością zainspiruje wielu uczestników Kongresu do wprowadzenia zmian w swoich strategiach PR. W kolejnych prelekcjach uczestnicy mogli pokręcić się w internecie, dzięki agencji "Kręci się" i nauczyć skutecznych metod monitoringu swojej marki dzięki Brand24. 

Kolejne dwa równoległe panele, zostały tak przygotowane, by uczestnicy mogli dokonać samodzielnego wyboru interesujących zagadnień.

I wszystko wskazywało, iż Kongres Praktyków Biznesu zakończy się kryzysem w social media, ale po pierwsze to nie weekend, a po drugie "kryzysowa narzeczona", czyli Monika Czaplicka, postanowiła poruszyć tematy związane z obsługą Klienta i skuteczną sprzedażą. 

 

 Crème de la crème Kongresu do panel dyskusyjny, podczas którego wybitni praktycy biznesu, podzielili się z uczestnikami wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyzwań, przed którymi staje każdy przedsiębiorca, udowodnili, iż każda marka musi znaleźć swoją indywidualną ścieżkę promocji i dotarcia do klienta. 

Kongres Praktyków Biznesu to z pewnością bardzo ciekawe wydarzenia i liczymy, iż stanie się wydarzeniem cyklicznym. 

KONTAKT / AUTOR
Monika Sadlok
właściciel
GoForIT
501158093
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.