Sosnowiec nową stolicą biznesu - i basta! 11 prelegentów, możliwość indywidualnych rozmów z ekspertami oraz panel dyskusyjny, czyli potrzebna i solidna wiedza, dla każdego przyszłego lub obecnego przedsiębiorcy.
Mocny początek - 50 twarzy biznesu i dr Krystian Dudek. Prelekcja mega interesująca, która z pewnością zainspiruje wielu uczestników Kongresu do wprowadzenia zmian w swoich strategiach PR. W kolejnych prelekcjach uczestnicy mogli pokręcić się w internecie, dzięki agencji "Kręci się" i nauczyć skutecznych metod monitoringu swojej marki dzięki Brand24.
Kolejne dwa równoległe panele, zostały tak przygotowane, by uczestnicy mogli dokonać samodzielnego wyboru interesujących zagadnień.
I wszystko wskazywało, iż Kongres Praktyków Biznesu zakończy się kryzysem w social media, ale po pierwsze to nie weekend, a po drugie "kryzysowa narzeczona", czyli Monika Czaplicka, postanowiła poruszyć tematy związane z obsługą Klienta i skuteczną sprzedażą.
Crème de la crème Kongresu do panel dyskusyjny, podczas którego wybitni praktycy biznesu, podzielili się z uczestnikami wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyzwań, przed którymi staje każdy przedsiębiorca, udowodnili, iż każda marka musi znaleźć swoją indywidualną ścieżkę promocji i dotarcia do klienta.
Kongres Praktyków Biznesu to z pewnością bardzo ciekawe wydarzenia i liczymy, iż stanie się wydarzeniem cyklicznym.